torsdag 30 september 2010

Vi har två vinnare!

Vi säger ett stort GRATTIS till Elin och Rut som vann i tävlingen där man skulle ge förslag på plagg som Lillan & Lillebror ska ta in i sortimentet. Jag skulle lätt kunna ge ett presentkort till alla och envar eftersom ni var så otroligt duktiga och kreativa! Jag kommer att göra en repris på den här tävlingen, det lovar jag! Juryn blev en lite annan än den jag utsett från början, vederbörande somnar ju före åtta. Höstoverallen kommer jag att sy upp och den kommer att kunna beställas här på bloggen, det kan ju hända att jag syr upp något annat förslag också och då bjuder jag på en liten överraskning till den som kom på det. Ni får ha lite tålamod bara, Lillan & Lillebror har lite mycket att göra för tillfället. Elin och Rut, jag kontaktar er via epost i morgon!





Och vi får också gratulera Mimmi som vann dragningen i lotteriet, GRATTIS! Jag kontaktar även dig via epost i morgon.

God natt!

3 kommentarer: