tisdag 7 september 2010

Luxembourg

Nu är vi hemma igen efter en helt fantastisk helg i vårat andra land Luxembourg. Det är otroligt hur det kan lukta så speciellt och...hemma. Vi har träffat några av våra vänner, lunch med en svensk-engelsk familj, brunch hos en Luxemburgisk familj samt middag och övernattning hos våra italienska vänner. Det kan nog faktiskt inte bli bättre! Jag är lite arg på mig själv dock, jag pratade nästan bara engelska trots att jag verkligen behöver underhålla min franska.

Det var så mysigt och ännu mysigare var det att komma hem till våra små som varit så efterlängtade. Vi kom överrens om att åka hela familjen i november. När man har möjligheten att ge det här till barnen ska man göra det!

2 kommentarer:

  1. Klart ni ska åka! Och åka så länge du kan..snart kommer en liten igen då kanske man inte sticker iväg det första man gör:)

    TACK TACK för en jättefin kjol som kom i brevlådan häromdagen! Ska fota henne och maila dig bild senare.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Natalie, ja vi åker :-) Pratade med BM idag och man kan tydligen flyga senare i graviditeten nu än förut och de kan ge mig ett läkarintyg eftersom de andra barnen inte kommit för tidigt. Och jag menar...det kan väl inte vara så hemskt att föda barn i Lux om man måste ;-) Vad roligt att ni tyckte om kjolen, ser fram emot bilder.

    Kram

    SvaraRadera