torsdag 2 september 2010

Lillan & Lillebror går till frissan

Nu var det dags, dags att ta tag i det sommarslitna håret. Lillans långa blev till en kort page, det blev jättefint och känns som en utmärkt dagisfrisyr. Lillebror som ville ha page som storasyster fick klippa topparna för att fortsätta spara till den lite längre frisyr vi tänkt oss. de blev så fina. Stort tack till Carro på salong Stor & Liten!


Ångesten över vår lilla weekendresa har lagt sig något. Det kommer att gå jättebra, nu ska vi packa och åka västerut till mormor. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli med bloggeriet medan vi är borta men jag hoppas få in ett och annat inspirationsinlägg.

Kram

2 kommentarer:

  1. åh, jag kanske ska ta mina gullungar till frissan. Hittills har jag klippt dem själv, men de ser ut som troll i håret...

    SvaraRadera
  2. Frida, rekommenderas verkligen. Det blir som en mysig liten utflykt på köpet :-) Jag klipper endast i tyg :-) Skulle säkert komma klippa dem men vågar inte (fegis!!!) Kram

    SvaraRadera