tisdag 14 september 2010

Tyllkjolar

Tyllkjolar är ju bara så vackra!


Dagarna går så snabbt, de bara passerar och mynnar ut i helg. Underbart är det men jag vill hinna så mycket mer!

Förmiddagen gick åt till sjukhusbesök och blodprov, när jag väntade Lillebror fick jag hepatos och nu känns det som om det är på gång igen. Jag får därför gå och ta lite leverprover, något jag verkligen avskyr. Jag har inte många fobier men en väldigt stark - nålfobi. Jag är så rädd för sprutor, så fruktansvärt rädd för sprutor. I mitt förlossningsbrev står: INGA SPRUTOR OCH STICK! Jag vet att om det verkligen skulle krisa till sig, om bebisens liv skulle vara i fara och jag skulle vara tvungen att ta någon spruta så skulle jag inte tveka en sekund men mina två tidigare förlossningar har ju gått smidigt utan så det lär stå i förlossningsbrevet även denna gång.

2 kommentarer: