tisdag 21 september 2010

Filt med namn

Bebisfiltar med namn, en Astrid och en Filippa.

De ringde från dagis idag, lillan hade ont i nacken och feber. HJÄLP! Tänkte jag, hon avslutade en kåvepeninkur igår för öroninflammation och jag tänkte bara pneumokocker. Men...när jag hämtat henne verkade det inte som om hon var sjuk alls. Vet inte om det var ett trick eller om hon bara behövde komma hem och vila. Helt otroligt att det alltid blir så de dagar man har som mest att göra. Jag hann jobba...2 timmar knappt idag.

Nu till lite fler sjömanskläder...på återseende i morgon.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hmmm, jag läste...sorgligt! Rädsla - som bygger på okunskap - blir världens undergång.
    Jo, min man är fransman och en gång i tiden (för evigheter sedan) bodde vi i Frankrike. Dock talas här franska varje dag eftersom min man talar franska med barnen. Och du?

    SvaraRadera
  2. Jättefina filtar:-) Kram

    SvaraRadera