tisdag 14 september 2010

TÄVLING! COMPETITION!

Ja, nu är det verkligen dags! Inte för att jag passerat någon magisk milstolpe eller så utan mest för att jag känner för det :-) Så här kommer spelreglerna:


-Skriv en kommentar i kommentarsfältet för en lott.

-Länka till min sida från din blogg eller hemsida, har du ingen blogg eller hemsida går det också bra att maila till fem vänner + skriv en kommentar för två lotter i tävlingen.


-För att göra det med en liten tvist skulle jag vara glad om du ville skriva ner ett förslag på en ny produkt som Du vill att jag tar in i mitt sortiment eller skriver vilken produkt som skulle må bra av en utveckling och hur.


Priset då? Jo, jag lottar ut ett presentkort på 300 kr till 1- en vinnare som jag lottar fram, och 2- till den vinnaren som kommer med ett klockrent förslag på ny produkt/produktutveckling.


Vinnaren dras den 30 september!

24 kommentarer:

  1. Fattade inte riktig om jag skulle skriva en kommentar här eller på min blogg så jag gör både och!

    Och då skriver jag såhär:
    "Jag och Olga gillar dina kläder skarpt, favoritbyxan och den cerisa västklänningen är klara favoriter"

    Förslag på ny produkt...hmm.Ok inför kommande säsong så säger jag Adventskalender (kanske som små strumpor på ett snöre eller små påsar man kan lägga små paket i...)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jag vill gärna vara med & tävla!
    Jag länkar i min blogg så klart!

    Ett förslag är typ Yoga byxor. Du vet med lång mudd. Både till vuxna & till barn. I velour.
    Ett annat förslag är pannband till vintern, Gärna vantar som matchar till. Lite bredare pannband som är fleccefodrade skulle vara kanon!

    Jag skulle kunna komma med MÅNA förslag men jag nöjer mig där ;-)

    Som du vet har vi många plagg från dig & tjejerna äskar dom :-)

    Ha det bra !

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Jag vill gärna vara med & tävla!
    Kom med balletskor till de fina kjolar, eller hur? så bli du av spilltyg, och trännar din pysselhjärna!
    Kram
    Aleisa

    SvaraRadera
  4. Jag vill absolut vara med och tävla!
    Har länkat på min blogg och mitt förslag på produkt blir söta små kappor, A-linjeformade, gärna i det rutiga tygerna som du syr så fina saker i. Skulle funka med både blå och rosa, till våra små prinsessor!

    SvaraRadera
  5. Åhh denna tävling vill jag verkligen vinna! Du har så fina kläder!

    Mitt förslag till ny produkt är jackor av alla de slag. Om det är något jag saknar, speciellt gällande sommar/vårjackor, är det unika jackor till mina barn. Jag är less på alla lindex-, PoP och HM-jackor som alla barn på dagis har.

    Nu håller jag tummarna för att jag vinner!

    Mvh/Emma W

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/presentkort-309.html

    info@annakarlsson.se

    Jag skulle vilja se förkläden (unisex), det är perfekt när barnen vill hjälpa till i köket.

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och tävla, har skrivit om det på min blogg också, så 2 lotter!

    SvaraRadera
  9. Förslag:
    *halloween kostymer till barn. e ju sååååååå kul och den dagen har blivit mer och mer poppis i sverige..grymt dåligt med fina bra kavlite halloween kostymer till barn.

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. jag är gärna med, har länkat i min blogg: http://emlisch.blogg.se/2010/september/tavlingstips.html#comment

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag skulle gärna villja vinna!
    Skulle villja se lite färgglada och härliga jackor sydda i softshell som ju är så användbart men de jackor som finns i det materialet är rätt tråkiga...

    SvaraRadera
  12. tar en lott :) fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej
    Självklart vill jag vara med! Länkar från min sida!

    Jag gillar mina baskrar som är så gulliga, blir som svampar på huvudet. jag delar gärna med mig av mitt mönster på dem. de går att sy i tyg med stretch och utan stretch. de finns på min sida under etiketten basker.

    SvaraRadera
  14. Klart jag är med och tävlar! Man vill ju inte missa chansen till att kunna vinna ett presentkort för ännu fler fina produkter från Lillan & Lillebror.

    Förslag på ny produkt (utan tt veta om det kanske finns) är dopklänningar i lite modernare tappning. Idag tycker jag att det är jättesvårt att hitta fina om man inte har turen att kunna använda arvegods.

    SvaraRadera
  15. Jag vill självklart vara med och tävla! :)

    Jag saknar fina "Fusk-ollar" i ditt sortiment.
    Om du vet vad jag menar? En sorts halsduk, fast det är en krage man trär över huvudet, eller sätter fast med kardborre.

    Fleecejackor, i massor av olika färger.

    Och så ha jag försökt att titta igenom ditt sortiment efter tshirts, med fastsydda ärmar i annan färg än vad det är på tshirten.
    Om du förstår vad du menar? :)

    Nu fick du tre saker jag saknar i ditt sortiment.

    Jag har även länkat på min blogg - direktlänken är: http://sandrastomberg.com/?p=2287

    SvaraRadera
  16. Min son har tre par favoritbyxor från dig å de är helt suveräna, då de har en väldigt lång användningstid. Skulle gärna se att dina bodys å tröjor fick en liknande funktion, dvs lång användningstid, genom att när man viker upp tröjan så finns där rätsidan av tyget å inte avigsidan.
    fastback65[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och testar lyckan!
    Två lotter till mig.
    Något för vuxna? Typ träningslinnen/toppar;o)

    SvaraRadera
  18. Jag vill jättegärna vara med och tävla och tar två lotter :)
    Kanske kan sortimentet utökas med några söta blöjpåsar till skötbordet eller prylfickor till spjälsängen? Gulliga och personliga barnvagnshängen är också väldigt populärt nu!

    Länk:
    http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/09/30-september-presentkort.html

    Kram Agnes
    agneslauedberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat, så två lotter till mig tack! :)

    SvaraRadera
  20. Min dotter Rut, 7 månader, jollrade 'Vi bara MÅSTE vara med i tävlingen mamma!' Jag har nämligen inte köpt något plagg av dig till henne än och hon är lite sur över det ;) Ypperligt att börja nu alltså!

    Vi skulle gärna kunna köpa en vår/höstoverall av dig. En lite tjockare overall, gärna i velour, med något härligt mjukt trikåtyg längst in mot barnet. Det är nämligen något vi letar efter nu när vi går mot höstligare tider.

    Vi länkar till dig på vår blogg www.hallonochhus.blogg.se

    Hälsningar
    Elin och Rut

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med och tävla...
    En ny produkt kanske skulle vara en Ponscho...
    Jag länkar från min blogg....

    SvaraRadera
  22. Hej flitiga kreativa Ida!
    Smart att ha en tävling :) den vill jag vara med på såklart! Har nu skickat länken till 5 vänner som jag tror kommer att gilla dina fina kläder mycket.

    Mina förslag är;
    ¤ mockasiner, har du gjort såna förut?
    ¤ höstkappa i Madickenstil, det skulle vi gärna vilja beställa.
    ¤ gubbyxor med hängslen till flickor

    Kram o krya på dig!
    /Maria.
    P.S. Jag filar på en beställning...

    SvaraRadera
  23. Hej! Jag tar en lott jag också!

    Mitt förslag till nya produkter är:
    - morgonrock / badrock
    - baddräkt / badbyxor
    - solhatt / keps
    (lite fel säsong för dessa produkter, men till våren kanske?)

    Dessutom är jag på jakt efter en finare blus, en sån blus man sätter på sin lilla flicka när det är fotografering på dagis. :-) Lite finare än till vardags men ändå inte uppklädd. En blus som funkar till vardags till jeans och till kjol när man ska på kalas. Jag tänker mig kort ärm med puff som på sjömansklänningen och en söt krage..

    kram från Mimmi
    och stort grattis till bebisen! Ska ni byta namn till Lillan & Lillebror & Junior nu? ;-)

    SvaraRadera
  24. Jag är med (:
    Kram Johanna
    mungipa@hotmail.se

    SvaraRadera