torsdag 23 september 2010

Inspiration

Det är mycket som inspirerar mig just nu. Igår städade jag inne på mitt syrum. När mina föräldrar flyttade från villan fick jag med mig två kartonger med just inspiration hem i form av gamla modetidningar och möstertidningar. Eftersom det varit så mycket sista året har jag inte ens hunnit titta i dem. Igår låååååångt in på småtimmarna satt jag och bläddrade och bara log, för oj vad packat med fina kläder och i déer det fanns där. Se bara på den här fina regnkappan!

Bra för inspirationen är också att jag fick städat, bara dammsugningen kvar till idag, sedan ska jag hänga upp en gardinstång också. Det blir nog inga gardiner utan jag hänger nog faktiskt upp de finaste kläderna på gardinstången, det kan också vara fint...och inspirerande.

Inspirerande är också min tävling, jag blir så otroligt peppad av alla era fina kreativa idéer. Jag kommer inte hinna sy alla men kommer i helgen att välja ut ett tiotal som tar sig vidare till "final". De kommer jag att sy upp och låta min lilla testpanel utvärdera. Det är alltså Lillan & Lillebror som har den slutgiltiga makten! Har du inte anmält dig i tävlingen föreslår jag att du går in och gör det. Du kommer dit genom att klicka på ordet tävling är längre upp, vinnare dras den 30 september.

Vad jag ville säga var TACK! Tack till alla som kommit med underbart bra kreativa förslag!

Trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Hej!

    ÅHHh cad glad jag blir som hittat till dig :-)
    Underbara kläder, wow vilken talang!

    Jag undrar om du gör sjömanskostymer fortfarande?

    Ha en fin söndag
    Hälsar Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,

    Vad glad jag blir :-)

    Jag har mailat dig nu precis.

    Kram

    SvaraRadera