tisdag 6 april 2010

Brandvarnare

Ja, det är faktiskt en brandvarnare! Lite roligare än de tråkiga som finns och lämpar sig fint i barnrummet.

Brandvarnaren finns ännu inte att köpa men den har fått godkänt i alla säkerhetstester och kommer snart att finnas på marknaden. Jag kommer att informera om när den släpps i Sverige och då kommer ni att kunna köpa den genom mig. Jag håller er uppdaterade!


Vi är hemma igen efter några underbara dagar i fjällen. Vi har haft sån tur med vädret och mamma har fått de första vårfräknarna. Barnen har åkt skidor och Lillan var på barnens After Ski med dans och godisregn. Loffe var där och han hade dansat med henne, något hon kommer att leva på länge. Idag har jag haft en hel del att fixa med inför min hektiska vår och i morgon ska maskinerna få jobba.

9 kommentarer:

  1. så fin den va. kan man ha i alla rum :)
    vart är den köpt?

    SvaraRadera
  2. Va cool!!! Jag är oxå nyfiken på var man köper den!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är sant! Den passar i alla rum och blir en fin detalj. Jag ska ta reda på var man kan köpa den och återkommer i morgon. Hej hopp så länge!

    SvaraRadera
  4. Åh en sån vill jag ha, äntligen en som man orkar se på!

    SvaraRadera
  5. kom du på vart den är köpt?

    SvaraRadera
  6. Hej Pernilla, den har genomgått alla säkerhetskontroller och ska börja produceras :-) När den kommer till Sverige kommer jag att lägga upp meddelande på bloggen så kan ni köpa den genom mig. Jag håller er uppdaterade.

    SvaraRadera
  7. asså va? ne men de låter ju jättebra! hoppas den inte är allt för dyr bara den va så söt så man kan ha den i alla rum :)

    Tack så länge!
    måste lägga in dig i min blogg nu så ja inte glömmer, får alltid leta efter vart jag såg fågeln hehe

    SvaraRadera
  8. Hehe, ja du får göra det :-) Jag kan gå in hos dig också och lägga in ett meddelande med länk, lite förstahandsinfo. Hej så länge!

    SvaraRadera