onsdag 31 mars 2010

Lillan & Lillebror åker till fjällen

Ja, nu ska vi åka upp och hälsa på Loffe igen. Det kommer att bli en välbehövlig paus efter en hektisk period med mycket jobb och framför allt väldigt mycket sjuka barn. Nu får barnen en chans att ladda om immunförsvaret lite och vad kan vara bättre än lite fjällsluft? När vi kommer hem igen på måndag fortsätter jag att sy för glatta livet. Jag vet att Ni är en hel del som väntat länge på era beställningar. Nu kommer jag att jobba heltid med Lillan & Lillebror så jag kommer att hinna mycket de kommande veckorna. Jag önskar er alla en GLAD PÅSK!

Jag vill också informera om att prislista finns nu och att de nya priserna gäller på beställningar som kommer in från och med 1 april. För beställningar som är gjorda innan gäller det pris vi kommit överrens om.

Idag har jag varit på ett inspirerande möte med Eveline som äger företaget Studio Sjiek och vi har bollat idéer som nog kommer att resultera i en massa spännande projekt under våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar