måndag 15 mars 2010

Filtar och en liten nyhet

Valentina och Nanna, bebisfiltar i olika färger med applikation. Jag räknade lite snabbt och antalet filtar jag lagt upp här på bloggen är 64. Den lilla nyheten som finns nederst är en leksakshållare med samma princip som napphållaren fast längre. Man knäpper enkelt fast leksaken på ena sidan och knäpper fast den andra runt bygeln på vagnen. Vi har ju då en Urban Jungle från senare stenåldern...utan bygel, jag kan således inte visa hur det ska vara.



Jag vill också tillägga att det inte är jag som kom med den emminenta idén, hjärnan bakom denna finurliga lilla grej är mamma till Olga och även bloggen Prinsessan Olga. Jag kan tänka mig att någon bild kommer att dyka upp där så om nyfikenhet uppstår kan Ni besöka dem.

2 kommentarer:

  1. Åhhh så fina. Jag blir alldeles lycklig då jag ser dem. Tänk man får en bild i skallen av nån grej som inte finns eller som kanske finns men man tycker är ful och så efter lite mailande så KLART!

    Häääärligt!!!

    Jag och Olga kommer älska hållarna, TACK!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt gumman! Vad glad jag blir :-) allt kommer med posten på torsdag. KRAM

    SvaraRadera