söndag 14 mars 2010

Underbara helg

Den här helgen har varit underbar på alla sätt och vis. Besök av mormor och lille Oliver, mycket bus och en del jobb. De underbara kuberna som barnen leker med har jag beställt från Cup of Style, barnen har verkligen haft jätteroligt med dem. De är ju även pedagogiska då det är siffror på dem så att man kan lära sig något också. En liten butik med presenter för alla tillfällen, verkligen värt ett besök. 


Lille gullehunden Oliver tar sig en nap bredvid nallen efter sitt lilla äventyr. Han rymde på fredageftermiddagen och jag fick mer motion än vad jag åstadkommit på fler år. Vi sprang i skogen och varje gång jag fångat honom lyckades han smita igen. Till slut hittade jag honom på gatan bredvid vår där han var och hälsade på några hundar. Vi var båda ganska trötta efter det.

2 kommentarer:

  1. Dom där kuberna har vi på jobbet, precis lika. Dom finns på Nisses i Västerås för 49 :-
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Stapelkuberna finns även här : http://gnuttis.se/index.php?main_page=product_info&cPath=67&products_id=853

    SvaraRadera