måndag 22 mars 2010

Jeans

Jeans med beige mudd och detaljer, riktigt sköna dagisjeans som tillåter massor med bus och lek. När jag fick beställning på några jeans var jag bara tvungen att haka på den sista trenden hos många jeanstillverkare. Nämligen att ha enkla stickningar vilket betyder att det bara är en söm på exempelvis fickan. Jag tycker det är så snyggt, det blir lite mer stil på byxan. Nu får vi hoppas att de som ska ha dem tycker detsamma. Till dem ska det bli den nya tröjan, den som finns i vår/sommarkollektionen. Jag ska snart publicera alla bilder på nya kollektionen här men de måste göras lite lättare först. 

Idag har det varit vattkoppor för hela slanten här hemma. Lillebror är fantastiskt prickig, mest i håret där han har några riktiga jättar. Jag var så glad och nöjd att han inte hade några i ansiktet men nu när jag tittade till honom såg jag några svagt röda prickar i pannan så i morgon har vi nog ett gäng även i ansiktet. Han är trött, väldigt trött och vi myser mest i soffan och ser på film och läser böcker. 

3 kommentarer:

  1. Superfina! Hur ser de ut framtill?

    SvaraRadera
  2. De ser jättefina ut! :-) Och du hittade en mudd i beige? Tycker absolut om fickorna, för jag misstänker att jeansen är min beställning. ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej Lina, det är din beställning ;-) Det blev flera av dem dessutom. Nu har jag bara tröjan kvar, den är utklippt och på G. KRAM

    SvaraRadera