fredag 12 mars 2010

Filtar



4 kommentarer:

  1. Charmigt om Valentina bor i Vallentuna ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen den med en blommig sida =) så gör jag också mina filtar. Hur stora syr du?

    SvaraRadera
  3. Superfina. Hur har du gjort/köpt bokstäverna? Jag får inte till mina bokstäver så bra....

    SvaraRadera
  4. Maria, haha, ja rätt så chramigt skulle det vara. Men jag tror att den här Valentina bor i Stockholm :-)

    Tea/Lilla hund, jag tycker också att det blir så mysigt när man gör filtarna så. Mina filtar är ca 75ggr90-100, så ganska stora vilket är myspys.

    MadebyMammaMia, Jag ritar bokstäverna på vliesofix och stryker sedan på tyget som jag vill ha till bokstäverna. Jag stryker på det på velouren och syr sedan med mycket tät sicksack. Färdigt :-) Hoppas att du får till det!

    SvaraRadera