onsdag 17 mars 2010

Prinsessan Leia

Ja, det har har jag slipat på ett litet tag. Lillan ska på kalas på lördag, Starwars är temat och hon ville direkt vara Princess Leia. Projektledare som hon är min lilla tös så var det ju bara att gå in i tygförrådet och se vad som fanns. Kringlor i håret ville hon inte ha dock...

Nu sitter en väldigt nöjd och glad tjej i soffan med sin Prinsessan Leia - dräkt och ser på Madicken och jag ska avsluta några projekt jag började på igår och börja på några nya. 

4 kommentarer:

  1. Blev ju superbra, och rätt lätt fixat?
    Går ju att ta ett lucialinne med guldskärp om man kör den enkla vägen. Hur har guldskärpet? Ser ut som papp men borde vara mer hållbart?

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen inte komplicerat. Skärpet har jag gjort i guldtyg, lite superglue och plaststrass från Panduro. Lillan är sååååå glad, nu får jag inte ta av den :-)

    SvaraRadera
  3. Förstår att hon blev nöjd. Ser jättefin ut

    SvaraRadera
  4. Princess Leia var min favorit när jag var barn också :D

    kram

    SvaraRadera