måndag 12 april 2010

Snuttefiltar

Snuttefiltar igen, som sagt; det föds många små underverk just nu. Här Alma, Fride och Elvin.



Min gamla Husqvarna är ju bara för bra. Lampan har varit trasig ett tag, något som har gjort det lite jobbigt att arbeta kvällstid. Så helt plötsligt nu ikväll så tändes den igen. Jag kikar lite på ny maskin men denna är ju bara så bra! Går att lita på i alla väder.

Jag önskar mig också flera timmar per dygn. Det är fantastiskt mycket att göra nu, jättekul såklart! I morgon ska jag sätta igång med ett gäng Madicken- och Lisabetklänningar. Jag tror att det blir ca 8 st. Så jag kan tänka mig att det blir lite tyst här på bloggen i morgon i alla fall. Så till det här: inte jobba sent på måndagar, inte jobba sent på måndagar, INTE jobba sent på måndagar!!!!!...men nu är klockan redan över midnatt och jag jobbar fortfarande, det är ju inte klokt (som Madicken brukar säga).

1 kommentar:

  1. Jag har spanat på din blogg länge nu och suktat efter fina filtar etc. Vill gärna beställa 2 dagiskit, men hittar ingenmailadress eller nåt.. hur gör jag för att beställa?
    MVH Hanna
    hannakiller2@hotmail.com

    SvaraRadera