onsdag 28 april 2010

Saltis byxa och skjorta

Matchande set till storebror, ljusblå byxa och rutig skjorta. Lillasyster ska ha den rosa klänningen jag visade igår. Tänk vad fina de ska vara när de går på dop på söndag. Alla kläder ur Lillan & Lillebrors Vårkollektion 2010.

Kläder till lille Carl, allt i stl 128. Jag vill passa på att skriva att man kan beställa de här kläderna i andra färgställningar. Det är bara att skicka ett epostbrev till mig på order@lillanlillebror.se så kan vi klura ut något fint till Din prins.

Här Henry (lillebror) i samma outfit, från fotograferingen av vår/sommarkollektionen 2010.

Varje kväll när jag går och lägger mig önskar jag att någon snäll fé ska komma och klä om min strykbräda...men det verkar inte fungera så jag får nog ta och göra det själv. Det blir alltid en grop mitt eftersom jag tycks pressa på exakt samma ställe alltid. Jag önskar mig också en gammal strykbräda som är tillverkad av spånskiva. Min är som ett metallnät och när den där gropen kommer blir det ett väldigt irriterande rutigt mönster på kläderna om jag råkar hamna där. Stora problem i Lillan & Lillebrorfabriken...?

4 kommentarer:

  1. Ett tips

    Jag köpte en billig strykbräda på loppis (gammal hederlig variant) och klädde om med hjälp av en häftpistol. Superenkelt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå tack, då ska jag ge mig ut på loppis :-) Jag trodde nästan inte att det gick att få tag på numera. Nytt är bra, gammalt är mycket bättre! Kram

    SvaraRadera
  3. Eller så ber du maken bygga en ;)

    kramis

    SvaraRadera
  4. Han bygga?? *lol* ?? :-) Det skulle jag vilja se! Kram

    SvaraRadera