fredag 23 april 2010

Filtar i ny design

Jag har ju sytt ett par filtar under det här året och tyckte att det var dags att förnya sig lite. Jag vill ha något som hänger ihop med kollektionen och dessutom hade jag så otroligt många idéer. Min man tog fram ett sjukt snyggt typsnitt till sin förra utställning och jag ville så hemskt gärna använda det i min design. Så, här kommer ett smakprov. I morgon hoppas jag kunna visa flickvarianten, det går ju att göra just den här designen i rött och rosa också. Den gamla designen går fortfarande att beställa.






Finns även som snuttefilt men eftersom min kreativa AD (dvs min man) inte är hemma och det var lite brådis fick den här det gamla typsnittet men nya designen.

Tyck gärna till, det blir jag så tacksam för.

12 kommentarer:

  1. Riktigt fina!
    Vad är priset på den översta filten? :)

    SvaraRadera
  2. Sandra: Tack!! Priset är 325. //Ida

    SvaraRadera
  3. Vill med veta priset på den med namn och stjärnor=)

    Superfina=)

    SvaraRadera
  4. Jeanette: Tack så jättemycket! Priset är 325 KRAM

    SvaraRadera
  5. Palven: Stort tack! Så skönt att få lite respons :-) //Ida

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅÅÅ så fina, tänk om man hade en liten :-)
    //Susan

    SvaraRadera
  7. Cup of Style: Det är väl lätt att fixa ;-)

    SvaraRadera
  8. Tycker filtarna var superfina..Vårfräscha.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Natalie: Tack så jättemycket! visst känns de lite våriga? Kram

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna beställa 2 dagiskit av dig! Mejlade dig häromdan.. =)
    hannakiller2@hotmail.com
    //Hanna

    SvaraRadera
  11. Hej Hanna,

    Jag såg ditt mail :-) skriver till Dig idag. Vänligen Ida

    SvaraRadera