måndag 19 april 2010

Vårmössor

Jag upptäckte att ett annat företag också använder hilcoränderna till sina mössor och jag har därför letat otroligt mycket efter nya ränder. Jag har nu hittat ett tyg i underbar kvalitet som kommer från Danmark. Det är ekologiskt så till den milda grad att de tågas till Sverige, det är ju mycket positivt. Jag har fotat de färgkombinationer jag tyckte var fina.

Mössan på, denna i vit-och rödrandig

Marin-och ljusblårandig

Cerise- och brunrandig

Lime- och brunrandig

Turkos- och brunrandig

Grön- och gulrandig

Såg att bilderna inte riktigt höll måttet, återkommer med nya bilder inom kort. Mössorna kan även beställas i enfärgat och där finns nästan inga begränsningar. Då kan man även få tryck på mössan om man vill ha namn eller något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar