onsdag 25 augusti 2010

Till salu!!

Fleeceoverall från Molo, ceriserosa med gröna kantband. Den är helt ny, aldrig använd och i stl 62. Jag vill ha 400 för den, om du är intresserad maila mig på ida@lillanlillebror.se.

Även en sygalen mamma behöver ju stilla shoppingbegäret och ibland blir det ju helt fel! Jag var 99,9% säker på att det var en liten tjej som ligger i magen och när jag hittade den här mysiga overallen kunde jag inte motstå. När vi sedan fick reda på att det är en liten Thore vi ska få känns det som den här overallen är lite överflödig, jag kan ju kaxigt säga nu att det inte spelar någon roll och att jag visst kan ta på en pojke en cerise dress. Jag vet dock att den kommer att ligga i lådan för att jag bara inte kan.



Kanske är det någon som har en blå eller turkos (det gör inget om den är använd bara det är samma modell) som vill göra ett byte?

2 kommentarer:

  1. Var hittar man sådan lurvigt fleecetyg?

    SvaraRadera
  2. Hej Agnetha, det gör man inte :-) Jag har köpt den och den kommer från Molo.

    SvaraRadera