fredag 27 augusti 2010

Jeanskjol med hög midja

En till kjol med hög midja helt enligt modet som det är just nu. Denna har resår baktill och vi skippade rosetterna. Dock tog jag mig friheten att skriva Prinsessan Olga framtill på linningen.

Nya gummistövlar och gassande sol! Ja, nu har jag varit och hämtat mina efterlängtade stövlar på posten och då måste det ju givetvis vara värsta sommarvädret ute. Jag ville ju testa dem men jag får väl göra det en annan dag. Jag gillar ju egentligen inte snack om vädret men visst känns det som om luften börjar bli mycket "krispigare" nu? Jag älskar när hösten kommer, det är fina dagar och luften är just så krispig och klar som den bara kan vara här i vårat land.

På menyn, det är så härligt med hösten. Nystart liksom! Jag är alltid så otroligt ambitiös till att börja med -här ska lagas mat!! Nyttig och hälsoriktig och bra för barnen! Jag sitter med min nyvunna vän, tidningen Buffé på kvällen och planerar, skriver listor och känner mig såååå inspirerad. Den här veckan har vi ätit väldigt god mat, hälsoriktig också för den delen. Men det värsta är...man har lust att säga till barnen: "Ät nu för man vet aldrig när vi kommer in i fiskpinne, mamma scan och pannkaksträsket igen". Jag ska hålla i det här, jag SKA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar