fredag 27 augusti 2010

Ny telefon, nytt liv, ny skin....

Man kan ju få hoppas och tro det i alla fall... Jag har haft en spricka i min gamla trogna Iphone sen i vintras då jag tappade den på golvet i garaget, något som kanske talar emot att jag ska ha en så fin telefon, eventuellt att en byggjobbartelefon vore bättre? Den har liksom fungerat ändå och jag har känt att möjligheten är liten att jag ska kunna vara utan den för att byta glaset. Jag har ju mailen, bloggen, kalendern och ja...allt i telefonen...utom barnen då kanske...och min man. Min man som för övrigt var så underbar och beställde en iPhone 4 till mig. Den kom igår och är ju bara sååååå snygg! Jag kommer också att kunna blogga ifrån den vilket är bra. Här är förslag på ett Skin (det som skyddar telefonen från repor), vad tycker Ni?
Vi har den berömda feberfria dagen här hemma idag. Herregud alltså!!!! en liten pratmaskin som ska trängas med mig här i den minimala ateljén och ta slut på allt mitt omslagspapper. Det blir nu julpynt, för snart är det ju jul? Ur en femårings perspektiv alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar