måndag 9 augusti 2010

Säsongspremiär (tjuvastart, riktiga premiären är den 16 augusti)

Ja, här är ytterligare en sjömansskjorta som lille Ebbe skulle ha på sitt dop. Jag hoppas att dopet blev fint.

På måndag den 16 kommer jag att sätta igång igen på riktigt. Barnen har haft sommarlov och börjar på dagis om en vecka. Jag tror att vi alla längtar efter vanliga rutiner nu, kanske allra mest mamma. Det har varit intensivt med renoveringen och nu jobbar vi för fullt för att hallen ska fungera som den ska inför dagisstarten. Så att alla gummistövlar, galonisar och överdragskläder är där de skall vara. Alla hantverkare har flyttat ut nu och det känns jätteskönt och som att man kan börja jobba lite, jag har fungerat som en arbetsledare under hela sommaren. Semester vad är det?

Jag ser väldigt mycket fram emot att få börja jobba och att få presentera hösten och vintern här på Lillan & Lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar