söndag 22 augusti 2010

Hunterstövlar till mamma

Ibland känner jag mig väldigt väldigt mainstream och tråkig! I helgen klickade jag hem ett par av dessa. Jag vet att alla andra har dem men jag tycker att de är jättesnygga och när man har barn (snart tre) är det ett måste att ha ett par gummistövlar. Jag har köpt billigare varianter förut men de håller bara en säsong så nu fick det bli så. Jag tror dessutom att jag ska beställa ett varsit par till barnen också, det finns så otroligt många fina färger, med en fleecesocka i blir det perfekt i höstrusket.
Nickelodeondagen, vilken succe! Lillan blev så lycklig så att hon grät när Pernilla Wahlgren och svampbob fyrkant kom upp på scenen. Hon visste verkligen inte vart hon skulle ta vägen. Resultat - mamma börjar också gråta och sedan pappi (ja, vi är en rätt så känslosam familj), man blir så lycklig av att se sina barn så glada. Lillebror däremot säckade ihop som en trasig badboll efter ungefär en kvart, jag hade honom på axlarna och kände bara hur tung han blev så det var bara att stoppa ner honom i vagnen. Han är väldigt känslig för nya saker, allt ifrån första snön till såna här utflykter och reaktionen blir att han helt enkelt stänger av och somnar. Jag har aldrig hört talas om något liknande, alla talar om barn som blir speedade - han är tvärt om. När showen var slut fick Lillan träffa Darin och han signerade en skiva till henne, gissa om vi har lyssnat på Darin hela helgen!?

Nästa inlägg ska handla om något sytt, jag lovar!


En bild på Lillan tillsammans med Pernilla Wahlgren under inspelningen av Babyboom 2006.

Hoppas ni får en fin vecka!

4 kommentarer:

  1. Klart mamma ska ha ett par Hunter! Och själv är jag sugen på ett andra par - knallgula.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju en självklarhet ;-) åååå, knallgula! Själv vågade jag bara sträcka mig till...svart.

    SvaraRadera
  3. Hmm har också inseet att stövlar är ett måste...
    Måste bara hitta några som mina feta vader kommer ner i:-) och så ett par coola till Olga också...

    SvaraRadera
  4. Vet du vad? Hunter har extra breda stövlar såg jag på nätet. Kanske kan vara något?

    Kram

    SvaraRadera