tisdag 24 augusti 2010

Namnfiltar

Alva, Axel, Vilton, Oliver och Clara, några filtar med namn.






Barnrogram, eftersom Henry nu är blöjfri även nattetid vaknar vi rätt så tidigt på morgonen för ett toalettbesök. Vi ser alltså alla Bolibompaprogram på morgonen och jag kan väl tycka att det är lite varierande...I drömmarnas trädgård, jag kan inte låta bli att fundera över vad författaren går på? Tre färglada bebisar med prickiga byxor-och inga ben?? Sen en grå figur som bor i en grotta och har rullator???Jag kan inte förstå, jag märker också på Lillebror att han blir lite smått frustrerad. Sen har jag också funderat över varför det finns så många barnprogram med tecknade grisar, det är säkert en tre fyra program. Fåret shaun är bra och stava med skägg är ju bara bäst!

Har haft en väldigt väldigt trevligt möte på förmiddagen och nu sitter jag och väntar på att lilla Lova med lillebror, mamma och mormor ska komma för att se på tyger och ta mått. Det ska bli en klänning till ett mycket speciellt tillfälle. Lillebror ska få en sjömanskostym.

4 kommentarer:

  1. Härliga filtar, många du har hunnit med! Har inte tänkt på det innan, men det är ju faktiskt väldigt många grisbarnprogram. Borde man forska i det kanske...

    SvaraRadera
  2. Carro/mysigtdesign, jag är väldigt nöjd med de nya filtarna. Jag funderar i att forska lite i det här med grisbarnprogrammen :-) Lite konstigt är det ju...

    SvaraRadera
  3. Haha ja lite konstigt är det, jag har faktiskt också tänkt på alla grisar i barnprogrammen!! Och drömmarnas trädgård...ja, vad går det ut på egentligen? =)
    Underbara filtar!!!

    SvaraRadera
  4. Fangoria, Vad spännande att vi är gler som funderat på det där med grisarna :-) Drömmarnas trädgård, man kan ju undra :-)

    Kram

    SvaraRadera