torsdag 15 oktober 2009

Mössor

28 mössor tillklippta..

Stjärnor

mössor

4 kommentarer:

  1. Phu, vilket jobb du har gjort=). Det bara sprutar inlägg här i din blogg.
    Jag har frågat förut, hur 17 gör du.
    PS. Jag har blivit med blogg=)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. ååååååå vad roligt!!! Då ska jag genast gå in och följa dig :-) KRAAAAM Ja, hur gör jag?? Det var något jag lärde mig när jag jobbade i en ateljé under studietiden. Att vara extremt effektiv ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja, du behöver ju inte tvivla på att du gjorde rätt vad där i jan/feb iaf ;). Lite att göra eller?? Tänkte titta förbi i helgen (har inte töserna). Ska du vara hemma? Mia

    SvaraRadera
  4. Hmmmm, ja det kändes som att jag tog rätt beslut, jag briner ju verkligen för det här! Jagoch Henry är hemma så du är välkommen :-) Kram

    SvaraRadera