torsdag 29 oktober 2009

Lillan & Lillebror firar Halloween

Idag ska de fira Halloween på barnens förskola. Lillan ville vara häxkatt och Lillebror fick vara randig dinosaurie.
Pumpan som pappa gjorde igår. Högsta betyg till pappa, Lillebror blev så rädd att han inte ville vistas i köket förräns vi gömt den. 

Lillebrors dinosauriedräkt i randig velour och limegröna detaljer. Det verkar som om denna kommer att bli en klar favorit.

Lillan som häxkatt, till hennes dräkt använde jag samma material som jag använder till gymnastikdräkter. Pantalonger med svans, en topp och öron som jag satte på ett diadem.

Häxkatter måste också ha hatt tyckte Lillan.



4 kommentarer:

  1. Vad underbart! Jag blir så räääd!!!! :O

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar!! Jösses vad du är produktiv!!

    SvaraRadera
  3. Du är så fantastiskt duktig och kreativ! Tänk om man kunna få en bråkdel av det :D

    kraaam

    SvaraRadera
  4. Lugnet före stormen på Lillan där tror jag eller hur. Men vad fin hon är i dräkten.

    Fick grymma tankar om "Where the wild things are" nostaligsk dräkt med huvudpojken med monstrerna... Surpuppan och Spökskallen vankas...

    SvaraRadera