torsdag 1 oktober 2009

Dagiskit

Dagiskit i kvadrat. Dagiskitet passar lika bra i vagnen eller vaggan.

Dagiskit, Pris 449 kr

Ett kit i rutigt. Jag har applicerat ett hjärta i velour, den här filten är fodrad med fleece som kan vara lite skönt nu när det blir kallare.

Ett kit i brun blomma, fodrad med cerise velour. Riktig snygg kombination!

Ett kit med glada babushkadockor, namnet applicerat och fodrad med röd velour.

Till detta kit har jag återanvänt ett påslakan från 70-talet som jag hittade på mammas vind. Jag tog upp det rosa på fodret som också är i velour.

Nu ÄR det dag för lite lunch! Chefen (dvs. jag) är ju HELT galen...eller...det kan vara så att jag är släkt med Alfons Åberg i rakt nedstigande led?

Jag vill också påminna om att det nu är de sista självande timmarna på min lilla tävling, passa på att lägga in en kommentar. Vinsten är ett presentkort på 300, shoppa loss hos Lillan & Lillebror! Jag kommer att dra vinnaren runt nio eftersom Lillan & Lillebror ska åka till härliga Djursholm på lite gymnastik ikväll. Det är alltid lite hektiskt innan man ska iväg...ja Ni vet ju hur det är. "Ojojoj, vad ska vi äta idag??? Laga middag,leka indian för att hålla eventuellt trötta barn vakna, sen oj hoppsan-ja nu hällde du ut hela mjölktetran på din stol. Bubbla INTE, dricka! Håll, sams, var snälla...och till slut, när barnen nästan somnat i varsin Fatboy ropar en trött mamma: MAT!!! ;-)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar