tisdag 13 oktober 2009

Enkla klänningen + pojktröja

Ett par kläder sydda i det röda molntyget.

Till klänningen tog jag mitt favoritmöster på tjejtopp, förlängde den och gjorde den rejält utsvängd nedtill. Denna var tänkt till Lillan men hon sparkade bakut och ville inte ha den, jag blev ju tokkär i den. Hon ville ha en rosa såklart...Den är i stl 110/116 om någon är intresserad av att köpa den, den kostar 320 kr. 

En pojktröja i samma tyg. Jag skulle ju göra en syskonmatchning men det falierade ju. Jag tror dock inte att Lillebror kommer att ha något emot denna???

Igår hade jag utvecklingssamtal för Henry och idag för Victoria. Det gick så bra så. Vi har verkligen haft tur med vår förskola. De går på en vittraskola och det är bara för bra för att vara sant. Fina lokaler och underbara pedagoger!! 

6 kommentarer:

  1. Fina kläder! Gillar verkligen modellen på klänningen. Synd att den inte gick hem...

    SvaraRadera
  2. Ja, det var tråkigt att lillan inte ville ha den. Hon är en mycket bestämd liten dam :-)

    SvaraRadera
  3. Visst är Vittra bara bäst!! Vi är såååå glada att vi valt det och skolan är också nästan för bra för att vara sann :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Vittra är bäst!!! Ingen protest :-) Vi är så glada att barnen får vistas i en så trygg miljö och där de faktiskt lär sig mycket bra grundläggande för framtiden. Vi har bestämt oss för att fortsätta i skolan också, mycket tack vare dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir när jag läser det!! :D

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin tröja! Jag undrar jag om Gustav inte behöver en sån??? *hmmm* Kanske en julklapp? Ska fundera lite på det. /Lina

    SvaraRadera