onsdag 14 oktober 2009

body, tröja och favoritbyxan

Ett set med tröja i grönt med bruna muddar och en applikation 09 i gubbyxetyget på ryggen. Till det ett par favoritbyxor i gubbyxetyget. Jag gjorde dem något pösigare än de vanliga favoritbyxorna eftersom tyget är stumt. Bodyn är i grönt med bruna muddar och en stjärna i brun velour.


Lunchen idag ska avnjutas i min mans sällskap så nu ska jag ta en tur med bilen. vi ska hämta lite tavlor eftersom Lillan och pappa ska åka på en roadtrip till Luxembourg med en massa tavlor. Jag kommer senare idag att lägga upp en länk där Ni kan gå in och kika på alla tavlorna, kanske något kan vara av intresse. 

8 kommentarer:

  1. supersnygga!! byxerna var verkligen nice...hade passat min lille plutt här hemma:)

    SvaraRadera
  2. Det blev precis som jag tänkt å så snygga de är.

    SvaraRadera
  3. W collection, tack så jättemycket!!

    Anita, vad härligt att Du tyckte om kläderna, de rutiga byxorna blev verkligen jättefina. Jag undrar om inte lillebror ska få ett par???? :-)

    SvaraRadera
  4. Nyyyyydeligt sett!! Likte fargene kjempegodt her!!

    Jeg har en utfordring i bloggen min foresten, om du vil bli med. :)

    SvaraRadera
  5. får man fråga vad du hittat tyget:)?

    SvaraRadera
  6. Gubbyxetyget är beställt från Stoff och Stil, det gröna kommer ifrån textilcentrum i Sundbyberg.

    SvaraRadera
  7. Jag ser så fram emot att få se Gustavs "kit". Det är ju ett liknande fast i ljusblått! :-)
    /Lina

    SvaraRadera
  8. Gustavs kit kommer att bli jättefint :-)

    SvaraRadera