tisdag 29 september 2009

tips!!

Strumpbyxor. Jag har letat så efter snygga strumpbyxor till Lillan, det är så att hon inte klär sig i varken pantalonger eller byxor. Det ska vara klänning och strumpbyxor. Slutligen hittade jag dessa, så snygga och kul med något som inte så många har.

De här fina strumpbyxorna med stjärnor finns hos Juliet


De här två paren är beställda från STOCKIDDO.

I morgon ska jag åka in till stan en sväng på ett möte, berättar mer när jag är tillbaka. Bloggen kommer att uppdateras först på eftermiddagen, vi ses då!

Bilderna är lånade från respektive hemsida.

3 kommentarer:

  1. jag älskar de strumpor från juliette, men är de inte dyra? ska kolla de igen för mina två tjejer gillar inte heller byxor, ska bara kasta eller sälja alla deras, de vill bara ha klänningar med strumpbyxor, som din lilla söta princesa, vad fint hon är i sin princessklänningen, sötare kan inte vara. gullunge!

    SvaraRadera
  2. Nej, de är inte dyra! Det är ju det som var så suveränt :-) Jag ska nog också skänka alla byxor till bättre behövande - dvs lillebror ;-) OCh ett jättestort tack!

    SvaraRadera