torsdag 10 september 2009

Henry William Lars Eve 2 år

Idag fyller lillprinsen år! Såhär såg det ut i morse när vi sjöng för honom. 

 Jag kan inte förstå att det redan är två år sedan vi åkte in till DS för igångsättning. Jag fick hepatos i slutet av graviditeten och det kom ut för mycket gallsyra i blodet vilket inte är bra för bebis varför man bestämde att det var dags att han fick komma ut. Det blev en helt fantastisk förlossning och en väldigt snabb igångsättning då det tog 8 timmar innan han var ute. Eftersom jag inte hade ont förräns sista halvtimman kunde vi gå och fika och det var där hans namn kom till. Vi var på ett 3D UL och då var vi helt säkra på att det var en William som låg  i magen men när vi satt där kände vi väldigt starkt att det nog faktiskt är en Henry. När jag fick honom i mina armar var det ren kärlek direkt, jag tänkte att,  jag älskar ju lillan så mycket så hur ska det räcka till ett barn till. Det gör det och jag tror att det finns kärlek så att det räcker till hur många barn som helst. Ljuset ute var helt underbart och man förundras över att inte världen stannar upp när ett sådant under skett, vår värld stod still!



Kommentaren var "kolla WOW!!!" Och han testade klubborna direkt, nu får Tiger Woods passa sig :-)

2 kommentarer:

  1. Oja, det finns kärlek så att det räcker till mååånga barn :) Vilket coolt golfset!
    /malin med fem barn :)

    SvaraRadera