fredag 11 september 2009

dagisklänning hösten/vintern 2009

Här är dagisklännningne i velour, myspys. Det ska vara byxor till också men så tog tyget slut. Jag beställde inte så mycket eftersom lila är en så svår färg. Det är svårt att se nyanser på skärmen så jag ville se det i verkligheten först. Men nu är massor av detta tyg beställt så sugen på en lila dagisklänning??  Order@lillanlillebror.se

Givetvis går det att beställa den även i andra färger! Dagisklänning Pris 350 kr


Jag vill också (även om det känns om jag är en tråktant) tydliggöra en sak, det är många som ber mig fixa saker. Jag designar, ritar och syr barnkläder och kläder till mamma. Jag varken lagar, syr in, syr ut eller syr om kläder som är köpta någon annan stans! Jag lämnar faktiskt själv in saker som ska bytas dragkedja, byxor som ska läggas upp och annat till en skräddare. Det tar mig upp till flera år att starta ett sådant projekt och under den tiden går jag bara och mår dåligt för att det hänger över mig så nu säger jag NEJ!!  

En självklarhet för mig är dock att jag åtgärdrar fel som finns eller uppstår på kläder från Lillan & Lillebror. 

2 kommentarer:

  1. Se vad fin den blev i lila :) Skickar ett mail när jag är redo att beställa. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fin! Den vill jag ..*harkel* Tindra ha;-)

    SvaraRadera