söndag 13 september 2009

dagisklänning test och kalas



Efter en hel helg med kalas kliade det i fingrarna och jag var bara tvungen att göra något. Jag har fått en beställning på en dagisklänning med fickan som jag hade på glitterbyxorna, jag var bara tvungen att testa hur det skulle bli. Det blev riktigt tufft faktiskt. Den beställda klänningen ska bli grön med cerise kant och stjärna. Jag tror att fickan kanske ska vara lite större och sitta lite högre upp. Nu väntar jag bara på tyget. Jag väntar också på lappar, helt otroligt hur snabbt de tar slut. Det är därför jag använt hjärtelapparna på många plagg. Men de blå är beställda för länge sedan och borde dyka upp i veckan *hoppas*. Nu ska jag även slutföra en beställning på fler, det blir nya hjärtelappar eftersom de också snart är slut nu och även svarta då jag känner att det passar bättre på vissa plagg. 

Jag har också attackerat min UFO-påse (läs säck!!!), kommer bilder snart :-)

7 kommentarer:

  1. Jättefin precis som den lila i förra inlägget.

    SvaraRadera
  2. Så fin! Fickor måste alla barn ha för att samla sina småsaker ;)
    Så söt bild också!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det så :-) Min dotter samlar allt ifrån stenar till humlor i sina fickor!

    SvaraRadera
  4. Det blir jättebra med fickan! Ser fram emot klänningen :) kram

    SvaraRadera
  5. Det kommer att bli jättebra med den tuffa färgkombinationen också :-)

    SvaraRadera