fredag 18 september 2009

Höstklänning/tunika

Det har varit en administrativ vecka. Jag har inte hunnit blogga om allt jag sytt, men maskinerna har fått jobba. Här är då höstklänningen i  manchester. Den har samma snitt som Emilskjortan men med lagda veck för att bli flickigare. Jag ska också lägga ut bilder på tygprov i olika färger. Jag vill tillägga att färgen på den här klänningen är plommon, den ser mer ut som aubergine och jag tror att det är höstsolen som gör det. Vädret var så underbart, jag var bara tvungen att förlägga fotograferingen utomhus. Priset för denna är 380 kr.




Heja BAMBINO!!! Det här har inget med sömnad att göra, jag blev bara så glad när jag hittade de här nappflaskorna med snygg design på vår vanliga affär. 

4 kommentarer:

  1. Underbara klänningar och Skit snygga flaskor *måste ha*

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Ser dessa med ett par sköna leggings eller sköna jeans.

    SvaraRadera
  3. Så söta klänningar/tunikor!

    SvaraRadera
  4. Tack till er alla! Jag är själv mycket nöjd med dem.

    SvaraRadera