torsdag 24 september 2009

Gymnastikdräkt

En gymnastikdräkt i svart, sammet upptill och vanligt baddräktstyg nedtill och de obligatoriska strasstenarna som också är svarta. Grundpris för dräkten är 300, då är strass och annat "fluff"  inte inräknat. Jag ger dock ett specifikt pris innan jag börjar sy. Här kan man få möjligheten att själv designa en dräkt, att få något som ingen annan har. Maila mig på order@lillanlillebror.se


Idag börjar lillan i Enebybergsgymnasterna efter närmre två år i kö. Jag ska vara med och träna den lilla gruppen och vi ser båda fram emot det, även om lillan tyckte att det var "onödigt" att jag skulle vara fröken :-) Jag frågade henne vad hon ville ha för färg på sin dräkt, köpte extra mycket rosa när jag skulle sy hennes dansdräkt. Då säger hon: "jag vill ha en svart gymnastikdräkt med svarta diamanter". Det var lite oväntat men samtidigt jätteroligt att hon valde en annan färg än rosa. Jätteskönt också att hon inte nämnde något om den där "katten" som är så populär just nu. Jag är så trött på det konceptet (ursäkta mig) och att alla flickor ska se likadana ut så detta var ett roligt projekt. Nu ska jag återgå till beställningslistan. det var en så hektisk början på veckan då mycket skulle gå iväg igår så det var skönt att bryta av med lite myspyssel. 

2 kommentarer:

  1. Åh vilket roligt projekt, och fint blev det!
    Hehe ja den där "katten" är populär den!

    SvaraRadera
  2. Hihi, du förstod vilken "katt" jag menade???

    SvaraRadera