onsdag 9 september 2009

dagisklänning hösten/vintern 2009


Här är den nya dagisklänningen som jag funderat på. Lillan hade en klänning fån Polarn o Pyret som användes varannan dag förra vintern :-) Hon älskade den mycket för att det var omlott fram så jag har nu gjort en modell som har omlott. Jag kommer att sy den mestadels i velour men denna är sydd i sweatshirttyg. Om man vill går den alltså också att beställas i sådant tyg.

Jag fick mig en verbal skopa från min älskade dotter förra veckan. "Du syr ALDRIG några glitterkläder till mig". Så hittade jag detta som är rosa med glitter i tyget, hoppas hon blir glad då. Mer glitter än såhär kan det knappast bli!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag blev jättenöjd :-) På första försöket dessutom, det brukar behövas ett par försök innan man får till det.

    SvaraRadera