onsdag 30 september 2009

babushka

Dagens lunchmöte var inspirerande och jättebra. Vi håller på att jobba fram en profil som ska passa till det jag gör. Jag kommer också att byta bloggformat och hemsidan ska utvecklas något. Jag var jättenöjd med hela konceptet och ser fram emot att börja använda det. Förmiddagen använde jag till att dricka latte, rita kläder, maila, kika på nätet och gå runt lite på stan för att hitta nya idéer vilka alltid kommer när jag inte sitter vid maskinen (maskinerna) . Nu ska Lillan & Lillebror få middag, hoppa i badet och krypa i säng. Lillan bjöd på en eftermiddagsdrink idag. det var apelsinjuice, jordgubbssaft och isstavar. Innehållet var mycket viktigt och hon ville gärna grädda den i ugnen? 

2 kommentarer:

  1. vad spännande med allt de nya som kommer, men undrar vad har babuska tyger att göra? lite nyfiken, hehe

    SvaraRadera
  2. Jag gillar babushka och vill alltid ha en bild i mina inlägg. Så ingen direkt tanke bakom, men man kan alltid hämta idéer i det traditionella . :-)

    SvaraRadera