torsdag 17 september 2009

Jag tror att jag har mördat mitt strykjärn!!

Ja, det är faktiskt sant, det är andra strykjärnet på väldigt kort tid som jag tar livet av. Det här är en del av det jag har jobbat med idag. Det är en höstklänning, ny design i lila machester och en i bomullstyg med strjärnor på. Bilder kommer ikväll för nu måste jag hasta iväg och shoppa ett nytt strykjärn. Jag måste ju ha det för att kunna göra färdigt klänningarna. 



Igår hade jag städerskorna här och då är det lite svårt att jobba. Jag åkte in till stan för att hälsa på vännerna på Öhman Kapitalförvaltning. Min arbetsplats innan jag startade företaget, det var mycket trevligt att få komma upp på ett besök. Det var därför det var så tyst på bloggen igår. Jag vill också meddela Er som beställt marinblå kläder, tyget är på ingång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar