onsdag 30 december 2009

Vintermössa

Två mössor, den ena med vit fleece och velour, den andra i vit fleece med en randig stjärna i blått och turkos. 
Nytt år-nya lappar och väldigt snart en prislista. Jag kommer också att ha lappar med loggan på, måste bara få iväg den i rätt format...jpeg, gif och allt vad det heter...De kommer också att vara svarta, det är väldigt snyggt och passar till alla typer av tyger och färger. Jag blev riktigt nöjd med dessa.

Idag har jag hittat golv till hallen och köket, vi har tagit bort en vägg så det är ett hål i golvet...så kan man ju inte ha det när man ska sälja. Jag har också tvättat trappan som måste målas på ytterligare ett par gånger. Den är vit som allt annat här hemma, jag älskar vitt och jag tror att det kommer att visa sig lite i min vårkollektion som jag ska börja visa snart. 

Om jag inte hinner lägga in något mer så ösnkar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR! Vi ska bara vara hemma och fira ut vårat lilla hus. Mycket har hänt här...vi flyttade hit som ett par och nu har vi två barn som har bott hela sitt liv här. Ibland är jag löjligt nostalgisk, man kan ju inte samla på hus? eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar