tisdag 22 december 2009

Bäddset

Bäddset i rött med vita prickar. En nyhet hos Lillan & Lillebror...Bäddsetet kostar 520 kr och det går bra att välja tyg och färg efter behov ovh smak.

Det var det sista innan jul...hoppas jag. Det har varit lite kaotiskt de sista veckorna men jag tror att jag fått med alla julbeställningar. Igår däckade jag ihop helt, feberfrossa, superförkyld och sprängande huvudvärk. Jag vet vad jag ska göra i jul....vila.

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL, i morgon åker vi till Västerås för att fira jul och jag är åter igen i mellandagarna.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Krya på dig!

    Saknar dock mina klänningar och halsdukarna till Olga. Var tänkt som julklapp.
    Det gör inget för hon fattar ju inte detta med julklappar!

    Hoppas ni får en skön julhejg o en mysig sådan med massor med klappar :)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt God Jul! Du har kämpat på, det är typiskt att bli förkyld när man äntligen blir ledig. Men kroppen har ju en tendens att fungera så! /petra.h

    SvaraRadera
  3. Natalie, vännen!!! Jag VISSTE att jag hade missat något :-) Jag misstänker att Olga fick en massa julklappar ändå. Ska ta tag i det fortast möjligt. Kram och god Fortsättning!

    SvaraRadera
  4. God fortsättning till dig och familjen också! OOOja Olga fick en massa julklappar ändå:-) (såklart) KRAM

    SvaraRadera