tisdag 15 december 2009

Långkalsonger

Ja, det skulle ju bli långkalsonger...med resår. Men jag hade ritat dem för låga upptill så när jag sydde i den 4 cm breda resåren blev de hipsterlångkallingar?? Så jag fick sy på en mudd istället vilket kanske gör dem till mer ett par mysisar än långkallingar. 

På söndag ska Lillan & Lillebror vara med på julmarknaden i Vallentuna. Vi kommer att hålla till på Tuna Torg 11-15. de som kan komma förbi är varmt välkomna! 

De rutiga ville Lillan ha, istället för kjol kanske? Hon såg tyget och fastnade för det (liten tjej med smak) och sa att hon ville ha långa röda muddar. Nu hade jag ju såklart slut på röd mudd så det blev svart. Hon börjar komma in i en preiod där hon tycker att svart är lite coolt så det fungerar nog. 

Jag har väldigt mycket att göra nu innan jul så om jag är lite långsam på mailfronten så ber jag om ursäkt och jag svarar så snabbt jag bara kan.

det har snöat hela dagen, det är så vackert, tyst och fridfullt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar