tisdag 1 december 2009

Klänning till mamma

Klänning till mamma, denna skiljer sig lite från den tidigare, den är klippt i ett stycke baktill och har en rak avskärning framtill.




Det är inte sant vad jag är glömsk! Lillan har utflykt på tisdagar på förskolan, så även idag. För att jag ska komma ihåg utflykterna har jag krokar på städskåpet där jag hänger upp barnens ryggsäckar. Idag tog jag då ner Lillans väska för att packa den. Det visade sig att jag GLÖMT packa UR den förra veckan. Jag hade bara hängt upp den på kroken, däri låg en gammal banan, en möglig smörgås och ett par vantar som sugit i sig av den gamla bananen. Fy så äckligt! Det är ju inte första gången det händer heller, jag vet vad mitt nyårslöfte kommer att vara...

2 kommentarer:

  1. Hahaha, det där händer hemma hos oss jämt med :D

    SvaraRadera
  2. Å, så skönt att höra. Man känner sig ju som den värsta mamman i världshistorien :-)

    SvaraRadera