lördag 19 december 2009

Napphållare

Några napphållare. Jag har funderat och funderat på vad man skulle kunna ha för något som är lite mindre. Snuttefiltarna är ju inte roliga om det inte är namn på dem och sedan har jag inte så mycket litet...
Om jag har verkat lite disträ denna vecka så ska jag berätta nu vad det berott på. Vi har köpt oss ett större hus. Budgivningen varade onsdag och torsdag, skrivning fredag och jag hade lite svårt att fokusera på något annat, gick mest och kikade på mobilen. Vi kommer att flytta till andra sidan allmänningen så det blir ingen jättelång flytt, nu ska vi sätta igång med att renovera det sista på vårat nuvarande hus och styla upp det ordentligt. Jag kommer nog att lägga in en och annan bild här på bloggen under stylingarbetet. Det bästa med det hela är att jag kommer att få en helt egen liten syateljé, något jag önskat mig länge då jag delar barnens lekrum just nu.

2 kommentarer:

  1. Grattis till köpet!
    Va kul, å va avis jag blir på det egna syrummet :o)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Blev tipsade om din blogg av en kompis för att du hade så fina saker och det stämde verkligen.
    Jag undrar om det finns någon sida med en översikt på dina olika saker?

    SvaraRadera