söndag 3 januari 2010

God fortsättning alla

Styling, renovering...målning av väggar och tak.


Just nu hittar jag inte ens fram till symaskinerna...Vi har inget kök, det nya köket står i vardagsrummet, köksmöblerna står i barnens rum, alla köksgrejer (jisses vad med grejer det ryms i ett kök) står i lådor i vardagsrummet liksom kylskåpet. Men det ska snart vara färdigt, idag har vi fått ett nytt golv och i morgon borde det hända lite mer. Hoppas! 

Jag lovar att skynda mig massor så fort jag kommer fram till arbetsbordet igen.

3 kommentarer:

  1. Vi renoverade både kök och badrum samtidigt..... Det var grejor överallt!
    Man får trösta sig med att det blir fint när det blir klart :o)

    SvaraRadera
  2. Härligt med renovering. Får man se när det är klart? Jag älskar vitt och är så stilrent i ett hem. /petra.h

    SvaraRadera