måndag 25 januari 2010

Filtar filtar filtar

Alvin, Emil och Marie. Bebisfilt och snuttefiltar. Kombinationen med stjärntyget och den ljusblå velouren tilltalade mig massor. Jag gillar stjärnor, alla barn är ju små sådana. 


Jag håller på för fullt att skissa på vår/sommarkläder samtidigt som jag betar av beställningar. Det ska bli skönt så fort huset är ute på marknaden och vi har haft alla visningar, då kommer jag att kunna foksera på detta med hela min själ. Vi har en massa småpyssel kvar, i helgen målade vi trappan de sista lagren och den blev så fin. Vi har tillfrågat ett par mäklare och den första kommer på fredag, det kanske inte gör något om allt inte är helt klart då men det skulle vara lite skönt....

1 kommentar:

  1. Vad fina de blev! De ska ända till Tyskland. Emil är inte född ännu, men i Tyskland tar de tydligen alltid reda på könet och båda mina kusiner har gett sina barn namn innan de fötts. Lite främmande för mig, men alla är vi olika... Nu måste Emil titta ut snart bara så han kan få sin fina snuttefilt :-)

    SvaraRadera