torsdag 7 oktober 2010

Vimplar

Jättefint som dekoration i barnrummet. Här en lång vimpel på hela 450 cm, den ska hänga tvärs över rummet. Man kan ju även ha två som korsar varandra i mitten (det ska Lillebror få) eller så kan man hänga den på väggen. Vimplarna går att beställa i alla längder.

Jag skulle arrangera dem så fint men råkade lägga dem uppochned. Vändningsförsöket gick väl sådär?

Färgerna går i rosa rött och grönt. Jag tycker det är fint att blanda olika färger. Gärna med en accentfärg som den gröna här.

Sen kan man ju undra...

Vad tänkte jag nu?...Nog för att vimpeln skulle vara lång men den skulle inte räcka tre varv runt hela huset. Det är precis som om hjärnan flyttat ned i magen och med tanke på att jag har en rejäl kula där kanske det är så...på riktigt!

I morgon är det dags för mässa igen så jag kommer inte att höras av förräns lite senare på eftermiddagen. Jag ska därför jobba lite till idag...men inte efter midnatt - för det har jag lovat mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar