måndag 25 oktober 2010

Fynda Vintermössor

Jag har fyllt på under Till salu-fliken med massor av fina vintermössor. De jag har på lager kostar just nu 150 kr och kan skickas omgående med leverans vardagen efter. Jag fyller på där hela tiden så kika in där lite då och då. Vid beställning av vintermössa är det ordinarie pris som gäller.

Lite inspiration på vilka färger man kan välja på sin stjärna. rutigt, randig enfärgat eller annat mönster. Han ni speciella önskemål brukar jag kunna lösa det.

Olika färgställningar på mössor, här med vit grund.


Måndagen som kom och gick, jösses vad snabbt veckans första dag gick. Jag hoppas att veckan inte kommer att gå såhär fort för hur ska jag då hinna leverera kläder till alla dop?

4 kommentarer:

  1. Snygga brallor i det tidigare inlägget. Och toppensygga mössor!

    SvaraRadera
  2. Finfina mössor! Jag tycker du syr otroligt mycket fina kläder!!

    Vad roligt att du hittade min blogg. Själv har jag ju varot här hos dig och smugit lite sen jag fick veta att det är Rickards frus blogg. Man måste ju hålla lite koll på kollegorna och deras familjer. ;-)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Popetotrora, tack! Det är alltid roligt när man hittar nya bloggar att lägga till det dagliga morgonschemat :-)

    SvaraRadera