onsdag 27 oktober 2010

Tips!!

Jag måste bara göra lite reklam för OnePiece, mysigaste plagget i år. Vi har en varsin hela familjen och de är bara för sköna. Lillan älskar sin och har den till och med på dagis. Gå in och kika på deras websida, det finns så många fina. De fanns dock inte i bebisstorlekar så jag måste sy en liknande till Thore, annars blir det ju orättvist.

Jag vill också passa på att flagga för lite längre leveranstider. Jag har haft problem med sammandragningar och har fått order att sakta ner lite. Något som är lite svårt när det är så många plagg som ska sys och när det är det roligaste jag vet att jobba. Men eftersom jag vill att liten bebis ligger kvar i magen några veckor till, helst 12 så måste jag ta det lite lugnare. Jag hoppas och tror att ni har överseende med detta. När ni beställer skulle jag vara tacksam om jag får veta i beställningen om det finns något datum då leverans behöver ske. På så sätt kan jag planera och prioritera lättare.

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt plagg, låter helt underbart på kalla vintrar. Kanske får maken en i julklapp...

    Och du, se nu till att ta det riktigt lungt så bebben stannar kvar därinne ett tag till.

    kram

    SvaraRadera
  2. Har spanat nin One piece dressarna lääänge nu! Och snart slår jag nog till! :0D Jag kommer garanterat att bo i en framöver. Synd bara att de med One Piece texten bara fanns i summer edition.

    SvaraRadera
  3. Dom är så dyra bara :S Tyvärr. Du kan väl börja sy sådana? :)

    SvaraRadera
  4. KLart du ska ta det liite soft! Vet inte hur lång leveranstiden blir men Olga kan gott vänta nån vecka till.

    Onepiece e coola juh, bonusen här hemma skulle nog kyssa mina fötter om hon fick en men priserna passar inte min föräldralediga plånbok:(

    SvaraRadera
  5. Ta hand om dig Ida, hälsa och familj måste alltid gå före jobb. Kram K

    SvaraRadera