måndag 18 oktober 2010

Dagisklänning och favoritbyxa

Här är finaste Tindra i dagisklänning och favoritbyxa. De är verkligen mysiga plagg som gör sig utmärkt såhär i höst- och vinterrusket. För att se fler av mina dagisklänningar kan Ni gå in på klänningar i högermenyn och för fler kombinationer av favoritbyxa går det bra att gå in på byxor på samma ställe.



Tisdag idag och jag satt hela kvällen igår och pysslade för att få till utseendet på bloggen. Jag blev nöjd men det finns mer att göra. Min man som jobbar med webdesign blev lite förfärad och skakade på huvudet över att jag gått live utan att vara helt på det klara med vad jag gjort. Jag känner dock att det är lika bra för annars får jag det inte gjort...någonsin. Idag lite produktutveckling, jag tänker mig manchesterbyxor, linneskjortor, blusar, klänningar, julrutigt, svart-och vitrutigt, tyllunderkjolar, preppycollege och mycket mycket mer. Vi får se hur mycket jag hinner, jag ska hjälpa min käre man att hämta tavlor på Galerie Alex Wiberg i stan också så tiden är knapp idag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker bloggen blev fin!
    Och fin dagsiklänning förstås =)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning! En sådan skulle jag vilja ha själv!! Bloggen blev jättefin!!

    SvaraRadera