torsdag 7 oktober 2010

Finkläder

En fantastiskt fin bild på Lova och Olle med sin mamma. Jag sydde de här kläderna till Olles dop...som också blev ett bröllop, Lillan & Lillebror gratulerar hjärtligt till den söta lilla familjen. Familjen som vi även fick träffa då Lova och Olle var här och provade ut sina kläder, det är verkligen jätteroligt! Om Ni behöver fina barnkläder till speciella tillfällen kan jag hjälpa till, det är bara att höra av sig på ida@lillanlillebror.se eller 0767896222.

Att ta det lugnt i trafiken, jag blir så irriterad på människor som inte hittat sin blinkers. Tydligaste exemplet är ju när man står och väntar i rondellen och tror att föraren ska köra rakt fram men sedan svänger HÖGER, hur svårt kan det vara att blinka? Jag slänger mig på tutan på franskt manér. Sen en sak till, om man nu nödvändigtvis behöver köpa sig en SUV (ja, jag vill också ha en men det är en annan story) kan man inte då gå en kurs i hur bred bilen är? De kör som om de var ute med en väldigt väldigt bred traktor och kör således mitt i vägen så att jag i min familjebuss knappt kan möta dem?

Allt detta från en som åkte fast för fortkörning i söndags...

6 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Kläderna är också superfina. Tänk att det finns så mycket dårar ute i trafiken :-)

    SvaraRadera
  2. Hastighetsskyltarna är bara rekommendationer
    ;-)
    Jättefint foto!

    SvaraRadera
  3. :) Superfinas kläder! Fortkörning borde vara lagligt! :)

    SvaraRadera
  4. Camilla, det var verkligen en underbar bild. Många dårar finns det, tydligen inklusive mig själv ;-)

    Tina, så har jag också tolkat det ;-) Jag skulle ju "bara" köra om en söndagsförare i vit golf men det räckte tydligen inte som ursäkt för att köra 101 på 90-väg :-)

    H, Eller HUR!?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fina kläder och fina tjejer. Du är så begåvad!
    Jag blir impad varje gång jag får ett paket från L&L:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Natalie, Tack min vän :-) Vad glad jag blir!!

    Kram

    SvaraRadera